Święcenia diakonatu

Diakonat (34)W sobotę, 7 maja w katedrze na Wawelu z rąk ks. kardynała Stanisława Dziwisza  przyjąłem świecenia diakonatu. To wspaniała chwila, w której Kościół posyła mnie, bym świadczył o Chrystusie Zmartwychwstałym. Nie ma się tu co wiele rozpisywać, proszę jedynie o modlitwę, bo to dopiero początek drogi.

Przyjmij Chrystusową Ewangelię,
której głosicielem się stałeś;
wierz w to, co będziesz czytać,
nauczaj tego, w co uwierzysz
i pełnij to, czego będziesz nauczać.
(z obrzędu święceń)

Fot.: Justyna Zięba

Chciałem też podziękować tym wszystkim, dzięki którym spotkałem Chrystusa w swoim życiu, tym którzy nauczyli mnie modlić się i tym, którzy pokazali mi piękno powołania do kapłaństwa.

Skomentuj

