Nocne wędrowanie.

Kilka lat temu, kilku kolegów wpadło na pomysł, aby przejść trasę z Piekar Śląskich do Częstochowy, „na przekór” w nocy. Spodobała mi się ta idea, bo ogólnie lubię różnego rodzaju wyzwania. Nie wiedziałem jednak czy uda mi się wybrać. Dziwnym zbiegiem okoliczności okazało się, że nie ma żadnych przeciwwskazań, więc spakowałem plecak i ruszyłem na dworzec PKP. Poznałem w ciągu tego tygodnia wielu wspaniałych ludzi, młodych i silnych duchem. Sam natomiast wyniosłem kilka wniosków.

  1. „Nasze cierpienie nabiera sensu w blasku intencji”
  2. „Już podjęcie walki jest zwycięstwem”
  3. To zmaganie, wędrówka, walka z samym sobą, zaparcie się siebie
  4. Tylko z Bogiem jesteśmy w stanie wygrać tą bitwę [życie] 


Skomentuj

