Poznaj Sekret…

Kilka dni temu spotkałem osobę o wiele bardziej „pozytywnie zakręconą” niż ja. Można powiedzieć, ze stało się to przypadkiem. Umówiliśmy się, co prawda, ale w zupełnie innym celu. Oznacza to, że siła przyciągania działa i ma się dobrze.

Podobnie, spontaniczny wypad do Wrocławia, opisany w skrócie tutaj, zaowocował powstaniem klubu, którego członkowie chcą pracować nad rozwojem osobistym. Dostrzegłem także, ze moja afirmacja z dzieciństwa spełniła się.

Te i wiele innych wydarzeń, które miały miejsce ostatnio zainspirowały mnie do szczegółowego opisania „filozofii życia”, którą się kieruję. Chciałbym jednak dopracować te posty. Z biegiem czasu dostrzegam, że ludzi myślących podobnie jest dosyć dużo. Każde takie spotkanie wiele uczy i dodaje potężnego kopniaka motywacyjnego. Aż dziwne, jak niewiele potrzeba, aby nasze życie stało się przyjemniejsze…

Na sam początek polecam jednak ten filmik. Te proste zasady już wylądowały w zeszycie, muszę je jeszcze ładnie przygotować i porozwieszać po pokoju. 🙂

Apropo nauki języka, dziękuję Kasi za pokazanie bardzo ciekawej drogi. Jest nią roczny wolontariat, na który składam właśnie podanie. Wkrótce napiszę o tym nieco więcej.

Skomentuj

