Zjazd z zakorkowanej autostrady…

W poście „Ruszyła maszyna” obiecałem wam cykl artykułów dotyczących prowadzenia firmy. Jeszcze nie prowadzę własnego biznesu, jednak już podejmuje zaawansowane kroki w tym celu.

W okolicach gimnazjum zacząłem interesować się tym, jak prowadzi się firmę. Lubiłem przesiadywać w biurze, obserwować pracowników, zaglądać do papierów. Gdy firma upadła, zacząłem zastanawiać się, dlaczego tak się stało. W miarę zdobywania kolejnych informacji, analizy stawały się coraz bardziej złożone i dawały coraz lepszy obraz. Zamiast uczyć się na sprawdzian, wolałem czytać książki i spędzać godziny szperając w Internecie w poszukiwaniu ciekawych serwisów, artykułów czy nagrań. Ludzie, których spotykam często potwierdzają słuszność niektórych wniosków, inne znów nie wytrzymały starcia z rzeczywistością. Zapraszam do dyskusji osoby zarówno prowadzące już swoje firmy, jak i planujące dopiero założyć swój „biznes”.

Ważne:
Niniejszy blog ma na celu jedynie zwrócenie Waszej uwagi na pewne aspekty prowadzenia biznesu.

Skomentuj

