Skąd pomysł na bloga….?

Witam serdecznie.

Skąd pomysł na blog? Przede wszystkim chciałbym podzielić się z Wami moimi przemyśleniami dotyczącymi zarabiania pieniędzy. Ja sam postawiłem sobie cel, aby nie poddać się biernie „systemowi” (czym nazywam system wyjaśnię w jednym z pierwszych wpisów), aby zaryzykować i spróbować zbudować coś naprawdę dużego. Przy okazji, obserwuję to, co dzieje się dziś w kraju – jak skromna jest wiedza polaków o tym, do czego służą pieniądze, jak niewiele moich rówieśników rozumie, że starość nadejdzie szybciej, niż im się wydaje. Pomyślałem, że jeżeli choć kilka osób poczyta ten blog i coś zrozumie, to choćby moje inwestycje zawaliły się, będę wiedział, że odniosłem sukces. A więc życzę wytrwania i oczywiście miłej lektury.

Skomentuj

